پایان نامه بررسی تطبیقی جایگاه سعادت در تربیت اخلاقی
دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده علوم انسانیپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (MA)رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورشعنوان پایان نامه:بررسی تطبیقی مفهوم و جایگاه سعادت در تربیت اخلاقی از دیدگاه کانت و علامه طباطبایی ره زمستان ۱۳۹۳ فهرست مطالبعنوان شماره صفحهفصل اول: کلیات۱ مقدمه۲ بیان مساله.۳ اهمیت و […]
پایان نامه بررسی تربیت اخلاقی از دیدگاه غزالی و ملاصدرا
پایان نامه رشته تاریخ دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه علوم تربیتی پایان نامهی کارشناسی ارشد رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش بررسی تربیت اخلاقی از دیدگاه غزالی و ملاصدرا استاد مشاور: دکتر محمد نجفی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده پژوهش حاضر به بررسی […]
پایان نامه : بررسی جایگاه عقل و عاطفه در تربیت اخلاقی از دیدگاه استاد مطهری
دانلود پایان نامه رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش : تعلیم و تربیت اسلامی عنوان : بررسی جایگاه عقل و عاطفه در تربیت اخلاقی از دیدگاه استاد مطهری
پایان نامه : تبیین زمینه های تربیت اخلاقی در دوره کودکی بر اساس دیدگاه اسلام
دانلود پایان نامه رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی عنوان : تبیین زمینه های تربیت اخلاقی در دوره کودکی بر اساس دیدگاه اسلام
پایان نامه : تدوین مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت
با درک عمیق و کارشناسانه از نیاز اساسی آموزشوپرورش به تحول و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق سند چشمانداز بیستساله جمهوری اسلامی ایران «سند ملی آموزشوپرورش»، بهعنوان سند تحول بنیادین در دیماه ۱۳۸۸ در دستور کار شورای عالی آموزشوپرورش قرار گرفت. سند ملی آموزشوپرورش در چشمانداز بیستساله کشور مجموعهای […]
مقاله روانشناسی : مبانی روانشناختی [۱] – یادگیری – تربیت بدنی
پایان نامه بررسی تطبیقی جایگاه سعادت در تربیت اخلاقی
دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده علوم انسانیپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (MA)رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورشعنوان پایان نامه:بررسی تطبیقی مفهوم و جایگاه سعادت در تربیت اخلاقی از دیدگاه کانت و علامه طباطبایی ره زمستان ۱۳۹۳ فهرست مطالبعنوان شماره صفحهفصل اول: کلیات۱ مقدمه۲ بیان مساله.۳ اهمیت و […]
پایان نامه بررسی تربیت اخلاقی از دیدگاه غزالی و ملاصدرا
پایان نامه رشته تاریخ دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه علوم تربیتی پایان نامهی کارشناسی ارشد رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش بررسی تربیت اخلاقی از دیدگاه غزالی و ملاصدرا استاد مشاور: دکتر محمد نجفی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده پژوهش حاضر به بررسی […]
پایان نامه : بررسی جایگاه عقل و عاطفه در تربیت اخلاقی از دیدگاه استاد مطهری
دانلود پایان نامه رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش : تعلیم و تربیت اسلامی عنوان : بررسی جایگاه عقل و عاطفه در تربیت اخلاقی از دیدگاه استاد مطهری
پایان نامه : تبیین زمینه های تربیت اخلاقی در دوره کودکی بر اساس دیدگاه اسلام
دانلود پایان نامه رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی عنوان : تبیین زمینه های تربیت اخلاقی در دوره کودکی بر اساس دیدگاه اسلام
پایان نامه : تدوین مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت
با درک عمیق و کارشناسانه از نیاز اساسی آموزشوپرورش به تحول و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق سند چشمانداز بیستساله جمهوری اسلامی ایران «سند ملی آموزشوپرورش»، بهعنوان سند تحول بنیادین در دیماه ۱۳۸۸ در دستور کار شورای عالی آموزشوپرورش قرار گرفت. سند ملی آموزشوپرورش در چشمانداز بیستساله کشور مجموعهای […]
مقاله روانشناسی : مبانی روانشناختی [۱] – یادگیری – تربیت بدنی
جوادی پور(۱۳۸۵) معتقد است یکی از منابع اصلی تدوین برنامه درسی در آموزش و پرورش یادگیرنده است. برنامه درسی با هدف ایجاد بستری مناسب برای تغییر در فراگیران تدوین میگردد، لذا داشتن اطلاعات لازم، درباره ویژگی های رشد جسمانی، ذهنی، عاطفی ،اجتماعی، علایق و نیازهای فراگیران ضرورت دارد. هچنین اطلاعات لازم در زمینه ماهیت […]
رشته روانشناسی : طبقه بندی هدف های آموزشی روانی- حرکتی – تربیت بدنی
طبقه بندی هدف های آموزشی روانی- حرکتی – تربیت بدنی حوزه روانی- حرکتی به زمینه مهارت های حرکتی یا فعالیت های بدنی ارتباط دارد. به عبارت دیگر، هر فعالیتی که علاوه بر جنبه روانی دارای جنبه جسمانی هم باشد، در این حوزه جای دارد (سیف، ۱۳۸۰). رمضانی نژاد (۱۳۸۶) معتقد است اهداف این حیطه جزء […]
راهنمای پایان نامه درباره : اهداف برنامه درسی تربیت بدنی
اهداف برنامه درسی تربیت بدنی جوادی پور(۱۳۸۵؛ب) در بین عناصرده گانه برنامه درسی، تدوین اهداف آموزشی را یکی از مهم ترین عناصر عنوان کرده است؛ چرا که عناصر دیگر بر اساس و متأثر از اهداف برنامه درسی شکلگرفته و جهت پیدا می کنند. انتخاب محتوی، روش های تدریس وتجارب یادگیری فراگیران براساس اهداف آموزشی صورت […]
پایان نامه با موضوع تاریخ و تربیت بدنی
تاریخ و تربیت بدنی انسانهای اولیه برای بدست آوردن غذا، لباس، مسکن و نیز برای مقابله با دشمن ناچار به تلاش وکوشش بوده و غریزه طبیعی میل به زندگی بشر را قادر ساخته است بر تواناییهای خود بیفزاید تا بتواند رفته رفته به مهارتهایی دست یابد که برای محافظت از خود و مصون ماندن از […]
پایان نامه سازماندهی محتوای برنامه درسی تربیت شهروندی
سازماندهی محتوای برنامه درسی تربیت شهروندی مروری بر ادبیات و منابع تخصصی حوزه مطالعات برنامه درسی نشان دهنده وجود رویکردهای مختلف نسبت به نحوه سازماندهی محتوای موضوعات گوناگون میباشد. در این قسمت عمدهترین این رویکردها به همراه چگونگی گنجاندن و سازماندهی موضوع تربیت شهروندی در قالب این رویکردها به بحث گذاشته میشود. مهمترین رویکردهای سازماندهی […]
جوادی پور(۱۳۸۵) معتقد است یکی از منابع اصلی تدوین برنامه درسی در آموزش و پرورش یادگیرنده است. برنامه درسی با هدف ایجاد بستری مناسب برای تغییر در فراگیران تدوین میگردد، لذا داشتن اطلاعات لازم، درباره ویژگی های رشد جسمانی، ذهنی، عاطفی ،اجتماعی، علایق و نیازهای فراگیران ضرورت دارد. هچنین اطلاعات لازم در زمینه ماهیت […]
رشته روانشناسی : طبقه بندی هدف های آموزشی روانی- حرکتی – تربیت بدنی
طبقه بندی هدف های آموزشی روانی- حرکتی – تربیت بدنی حوزه روانی- حرکتی به زمینه مهارت های حرکتی یا فعالیت های بدنی ارتباط دارد. به عبارت دیگر، هر فعالیتی که علاوه بر جنبه روانی دارای جنبه جسمانی هم باشد، در این حوزه جای دارد (سیف، ۱۳۸۰). رمضانی نژاد (۱۳۸۶) معتقد است اهداف این حیطه جزء […]
راهنمای پایان نامه درباره : اهداف برنامه درسی تربیت بدنی
اهداف برنامه درسی تربیت بدنی جوادی پور(۱۳۸۵؛ب) در بین عناصرده گانه برنامه درسی، تدوین اهداف آموزشی را یکی از مهم ترین عناصر عنوان کرده است؛ چرا که عناصر دیگر بر اساس و متأثر از اهداف برنامه درسی شکلگرفته و جهت پیدا می کنند. انتخاب محتوی، روش های تدریس وتجارب یادگیری فراگیران براساس اهداف آموزشی صورت […]
پایان نامه با موضوع تاریخ و تربیت بدنی
تاریخ و تربیت بدنی انسانهای اولیه برای بدست آوردن غذا، لباس، مسکن و نیز برای مقابله با دشمن ناچار به تلاش وکوشش بوده و غریزه طبیعی میل به زندگی بشر را قادر ساخته است بر تواناییهای خود بیفزاید تا بتواند رفته رفته به مهارتهایی دست یابد که برای محافظت از خود و مصون ماندن از […]
پایان نامه سازماندهی محتوای برنامه درسی تربیت شهروندی
سازماندهی محتوای برنامه درسی تربیت شهروندی مروری بر ادبیات و منابع تخصصی حوزه مطالعات برنامه درسی نشان دهنده وجود رویکردهای مختلف نسبت به نحوه سازماندهی محتوای موضوعات گوناگون میباشد. در این قسمت عمدهترین این رویکردها به همراه چگونگی گنجاندن و سازماندهی موضوع تربیت شهروندی در قالب این رویکردها به بحث گذاشته میشود. مهمترین رویکردهای سازماندهی […]