پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری
۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]
پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری
۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]
پایان نامه مدیریت در مورد ابزار اندازه گیری کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری
۱-۱-۱- ابزار اندازه گیری کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری ۱- مقیاس کیفیت خدمات: ۱٫ عوامل محسوس، ۲٫ قابل اعتماد بودن، ۳٫ واکنشپذیری، ۴٫ اطمینان، ۵٫ همدلی (مدلی که در این تحقیق بررسی میشود). ۲- مدل عملیاتی/ فنی کیفیت خدمات: مدل مورد استفاده دیگری برای اندازه گیری کیفیت خدمات، مدل فنی/ عملیاتی کیفیت است. طبق […]
پایان نامه مدیریت در مورد ابزار اندازه گیری کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری
۱-۱-۱- ابزار اندازه گیری کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری ۱- مقیاس کیفیت خدمات: ۱٫ عوامل محسوس، ۲٫ قابل اعتماد بودن، ۳٫ واکنشپذیری، ۴٫ اطمینان، ۵٫ همدلی (مدلی که در این تحقیق بررسی میشود). ۲- مدل عملیاتی/ فنی کیفیت خدمات: مدل مورد استفاده دیگری برای اندازه گیری کیفیت خدمات، مدل فنی/ عملیاتی کیفیت است. طبق […]
منابع پایان نامه و مقاله در مورد تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری
تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری راه های بسیاری برای بازاریابان وجود دارد که میتوان انتظار داشت که بر روی حفظ مشتری و وفاداری مشتریان تاثیر گذار باشد.بنسل، تیلور و جیمز (۲۰۰۵) معتقدند که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری می تواند کیفیت خدمات،درک قیمت،ارزش ادرک شده توسط مشتری و گزینه
دلربایی باشد.تسنگ (۲۰۰۷) میگوید که این […]
منابع پایان نامه و مقاله در مورد تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری
تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری راه های بسیاری برای بازاریابان وجود دارد که میتوان انتظار داشت که بر روی حفظ مشتری و وفاداری مشتریان تاثیر گذار باشد.بنسل، تیلور و جیمز (۲۰۰۵) معتقدند که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری می تواند کیفیت خدمات،درک قیمت،ارزش ادرک شده توسط مشتری و گزینه دلربایی باشد.تسنگ (۲۰۰۷) میگوید که این […]
خرید پایان نامه مدیریت : استراتژی بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا
استراتژی بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا بازاریاب ها باید استراتژی های بازاریابی فشاری با تأکید بر فروش شخصی را برای محصولات با تکنولوژی سطح بالا به کار گیرند، در حالیکه برای محصولات با تکنولوژی سطح پایین، استراتژی های بازاریابی کششی با تأکید بر تبلیغات و پیشبرد فروش مؤثرترند. به ویژه فروش شخصی می تواند […]
دانلود مقالات : بازاریابی نوآوری ها در شرکت های با تکنولوژی سطح بالا
بازاریابی نوآوری ها در شرکت های با تکنولوژی سطح بالا در مورد ملاحظات بازاریابی برای محصولات و خدمات با تکنولوژی سطح بالا توافق کمی وجود دارد. گرچه نوآوری امری کاملا ً متفاوت با بازاریابی است، اما داشتن رویکردهای بازاریابی در بازارهای تکنولوژیکی ضروری است. همزمان برخی از اصول پایه ای بازاریابی برای نوآوری نیز قابل […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا
رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا تئوری اقتضایی بیان می کند یک مجموعه استراتژی های جهانی وجود ندارد که برای همهی کسب و کارها یا سازمانها بهینه باشد و در نتیجه، شرایط و بافتهای محیطی مختلف نیازمند طراحی استراتژیهای متفاوت میباشند. این چارچوب نظری به نسبت تحلیل موردی، نتایجی به بار می […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا
رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا تئوری اقتضایی بیان می کند یک مجموعه استراتژی های جهانی وجود ندارد که برای همهی کسب و کارها یا سازمانها بهینه باشد و در نتیجه، شرایط و بافتهای محیطی مختلف نیازمند طراحی استراتژیهای متفاوت میباشند. این چارچوب نظری به نسبت تحلیل موردی، نتایجی به بار می […]