پایان نامه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شیوه دریافت مفهوم
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامیواحد مرودشتدانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) در رشته روانشناسی تربیتی عنوان:مقایسه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شیوه دریافت مفهوم و روش تدریس ساختگرایی بر میزان انگیزش پیشرفت، عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه زمستان ۳ ۱۳۹ فهرست […]
پایان نامه طراحی الگوی تدریس مهارت تفکر به شیوهی بازی/ تمرین و تأثیر آن بر رشد خلاقیت کودکان پیشدبستانی شهر یزد در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد (M.A) رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی عنوان: طراحی الگوی تدریس مهارت تفکر به شیوهی بازی/ تمرین و تأثیر آن بر رشد خلاقیت کودکان پیشدبستانی شهر یزد در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ استاد مشاور: دکتر محمدحسین فلاح یخدانی سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ (در […]
مقاله اصول حاکم در تدریس فعال ریاضی :
اصول حاکم در تدریس فعال ریاضی : برای اینکه دانش آموز بتواند ریاضی را خوب یاد بگیرد و معلم نیز تدریس فعالی در کلاس درس داشته باشد، رعایت برخی اصول لازم و ضروری به نظر میرسد که از بین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد: الف) به دانش آموز فرصت «تجربه شخصی »داده شود […]
پایان نامه روانشناسی با موضوع روش فعال تدریس:
روش فعال تدریس: متخصصان و نظریه پردازان متعددی از تدریس تعاملی حمایت کرده اند . با حرکت فکری که توسط روسو شروع شد و به انقلاب کپرنیکی تعلیم وتربیت ختم شد،کودک به صورت هسته مرکزی فعالیتهای تربیتی درآمد و متفکرانی چون هال و دیویی رشد ذهنی آدمی را قبل از هرچیز زاییده فشار درونی دانسته […]
خرید اینترنتی فایل شاخص های تدریس موثر
شاخص های تدریس موثر ریان و همکارانش عوامل (نشانه های) موجود در تدریس را بر سه دسته تقسیم کرده اند: -ارتباط گرم و صمیمی همراه با درک و فهم در مقابل ارتباط سرد و بی توجهی و بدفهمی؛ -فعالیت های سازمان دهی شده با برنامه در مقابل بی برنامگی؛ -برانگیختن (فعالیت برانگیزنده) و فعالیت تخیلی […]
تدریس موثر
تدریس موثر حاصل ترکیبی از عوامل مختلف است، از جمله: پیشینه ی معلم و روش های تعاملاش با دیگران، و نیز روش های خاص تدریساش. برای این که بفهمیم چه چیزی یک معلم را موثر می سازد باید بفهمیم واژهی موثر به چه معناست؟ تعریف این اصطلاح در حرفه ی تدریس از معانی ضمنی […]
راهنمای مقاله : اصول روش تدریس ساخت گرایی
اصول روش تدریس ساخت گرایی اصول ساختن گرایی بر پایه آگاهی از یادگیری استوار است و پیام اصلی آن این است که اصولا دانش به یادگیرندگان منتقل نمی شود، بلکه این یادگیرندگان هستند که دانش را خود برای خودشان می سازند. یادگیری ساختن گرا فرآیندی است پویا و درونی که طی آن فراگیران به شکلی […]
مراحل طرح تدریس جیگ ساو
مراحل طرح تدریس جیگ ساو ۱- آمادگی فردی ۲- کار تیمی ۳-آزمون ۴- نقد و بررسی ۵- جمع بندی در این طرح هر فراگیر می تواند به اعضای تیم آموزش بدهد ،بنابراین هر عضو هم به عنوان معلم و هم به عنوان شاگرد عمل می کند . در اجرای این طرح همیاری بین اعضای تیم […]
پایان نامه شیوههای آموزش مهارتهای اجتماعی
شیوههای آموزش مهارتهای اجتماعی قبل از شروع آموزش مهارتهای اجتماعی باید این امر روشن شود که چه مهارتهایی برای آموزش به کودکان و نوجوانان حائز اهمیت است. در تعیین این مهارتها باید چند نکته را مشخص کرد از جمله مرحله رشد کودک که در سرعت بخشیدن یابه تاخیر انداختن آموزش و کسب مهارت مؤثر است. […]
پایان نامه : نقش عوامل مؤثر بر یادگیری در روند تدریس
نقش عوامل مؤثر بر یادگیری در روند تدریس در فرایندهای تدریس عوامل مختلفی موجب مطلوبیت آن گشته و فرایند تدریس را موثر می نمایند که