دانلود مقاله و پایان نامه : تحلیل تحولی باورهای خودکارآمدی در گستره زندگی
عوامل متعددی در تحول باورهای خودکارآمدی افراددر گستره زندگی موثرند که در ادامه به طور مختصر مورد تحلیل قرار می گیرند به طور کلی می توان گفت نقش چندین عامل درتحول باورهای خودکارآمدی بسیار برجسته است که شامل خانواده، دوستان ، مدرسه، نفوذمرحله گذرنوجوانی، خودکارآمدی مرتبط با بزرگسالی وارزیابی مجددخودکارآمدی باافزایش سن می باشد […]
پایان نامه تاثیر سبک رهبری تحول آفرین بر خودکارآمدی کارکنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر سبک رهبری تحول آفرین بر خودکارآمدی کارکنان در شهرداری شهرستان آران وبیدگل) ) تابستان ۱۳۹۳ متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه رابطه سبک های تبیینی و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقاتدانشکده علوم انسانی گروه روانشناسیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته روانشناسیگرایش : تربیتی عنوان :تعیین رابطه بین سبک های تبیینی و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی و سلامت روان زمستان ۱۳۹۳ فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده فارسی ۱فصل اول: کلیات پژوهش. ۲۱-۱ مقدمه. ۳۱-۲ […]
پایان نامه بررسی اثربخشی آموزش تلفیقی بر اختلالات رفتاری، کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای نیازهای ویژه
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه علوم تربیتی عنوان: بررسی اثربخشی آموزش تلفیقی بر اختلالات رفتاری، کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای نیازهای ویژه استاد مشاور: جناب آقای دکتر بیرامی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی ۱۳۸۹ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده […]
پایان نامه رابطه بین سنخهای شخصیتی با خودکارآمدی در معلمان شهرستان عنبرآباد
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات کرمان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی گرایش بالینی عنوان: رابطه بین سنخهای شخصیتی با خودکارآمدی در معلمان شهرستان عنبرآباد استاد مشاور: دکتر مسعود باقری تابستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
پایان نامه مقایسه رابطه خودکارآمدی و فراشناخت در بین قبول شدگان و مردودین کنکور
پایان نامه رشته روانشناسی عنوان پایان نامه مقایسه رابطه خودکارآمدی و فراشناخت در بین قبول شدگان و مردودین کنکور استاد مشاور : جناب آقای دکتر بهرام صالح صدق پور پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی تربیتی آذر ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده هدف […]
پایان نامه:تاثیر بازخورد معلم(نوشتاری و کلامی) در ارزشیابی های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم
پایان نامه رشته : روانشناسی گرایش :تربیتی عنوان : تاثیر بازخورد معلم(نوشتاری و کلامی) در ارزشیابی های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای
یادگیری خودتنظیم
پایان نامه:نقش خودکارآمدی، شادکامی و درگیری والدین در امور تحصیلی به عنوان پیش بینی کننده های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهر بندرعباس
پایان نامه رشته : روانشناسی گرایش :تربیتی عنوان : نقش خودکارآمدی، شادکامی و درگیری والدین در امور تحصیلی به عنوان پیش بینی کننده های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهر بندرعباس
پایان نامه:اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی
افسردگی واژهای شناخته شده اما مسألهای چالش برانگیز در عرصهی بهداشت روانی است. هدف پژوهش حاضر تعیین اثر گروه درمانی به شیوه شناختی– رفتاری بر احساس تنهایی و خود کارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی بوده است روش پژوهش از نوع نیمه تجربی با طرح پیشآزمون- پسآزمون دو گروهی آزمایش و کنترل بود. جامعه آماری شامل کلیهی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی بودند که در نیمه ی دوم سال ۱۳۹۳ به مراکز و کلینیک های درمانی و مشاوره ای شهر ماسال مراجعه کرده بودند. نمونه ی آماری پژوهش شامل دو گروه ۱۵ نفری (۱۵ نفر گروه آزمایش و ۱۵ نفر گروه کنترل) بود که به طور داوطلبانه و به روش هدفمند انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایشی و کنترل جایگزین شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس خود کارآمد عمومی(GSE-10 و پرسشنامه احساس تنهایی(دهشیری، ۱۳۸۷) استفاده شد. برای تحلیل داده های این پژوهش از آزمون تحلیل کوواریانس چند متغیری و تک متغیری استفاده گردید. یافتههای پژوهش حاضر نشان داد که روش درمانی شناختی- رفتاری به شیوه ی گروهی بر افرایش خودکارآمدی عمومی و نیز کاهش احساس تنهایی بیماران با افسردگی اساسی مؤثر است(۰۵/۰>P). با توجه به شیوع بالا و هزینههای جانی و مالی اختلال افسردگی اساسی، این یافته که درمان شناختی- رفتاری به شیوهی گروهی، موجب بهبودی افراد مبتلایان به افسردگی اساسی از طریق افزایش خودکارآمدی عمومی و کاهش احساستنهایی میگردد، میتواند مورد استفادهی درمانگران و مشاوران در این گروه از بیماران قرار گیرد.
واژههای کلیدی: افسردگی اساسی، خودکارآمدی عمومی، احساس تنهایی
پایان نامه : استفاده از فنون تحلیل خودکار سلولی مبتنی بر تحلیل زنجیره مارکف
دانلود پایان نامه رشته کشاورزی- مهندسی منابع طبیعی گرایش : مدیریت مناطق بیابانی عنوان : استفاده از فنون تحلیل خودکار سلولی مبتنی بر تحلیل زنجیره مارکف