پایان نامه روانشناسی در مورد : ارزش ها
ارزش ها ارزش ها در حقیقت عبارتند از عمل گزینش یا انتخاب که آدمی در اوضاع مختلف زندگی به آن تکیه میکند و جهتگیریهای اساسی و میلهای عمیق و ریشهدار او و اشیایی را که نزد او از احترام و تقدس بهرهمند هستند را در بر میگیرد(سیدی، ۱۳۷۸: ۶۲). بروس کوئن میگوید: ارزش ها باورهای […]
پایان نامه مدیریت با موضوع اهداف ارزشیابی عملکرد سازمانی
اهداف ارزشیابی عملکرد سازمانی اگر چه مفهوم مدیریت عملکرد، مفهوم جدیدی به حساب میآید، اما ارزشیابی عملکرد سازمانی طی چند دهه گذشته از جمله بحث انگیزترین خدمات پرسنلی و فعالیتهای مدیریتی بوده است و میتوان گفت که مدیریت عملکرد با مطرح ساختن مجموعهای از دیدگاهها و برانگیختن احساسات گوناگون، یکی از پیچیدهترین فعالیتها و فرآیندهای […]
پایان نامه مدیریت با موضوع اهداف ارزشیابی عملکرد سازمانی
اهداف ارزشیابی عملکرد سازمانی اگر چه مفهوم مدیریت عملکرد، مفهوم جدیدی به حساب میآید، اما ارزشیابی عملکرد سازمانی طی چند دهه گذشته از جمله بحث انگیزترین خدمات پرسنلی و فعالیتهای مدیریتی بوده است و میتوان گفت که مدیریت عملکرد با مطرح ساختن مجموعهای از دیدگاهها و برانگیختن احساسات گوناگون، یکی از پیچیدهترین فعالیتها و فرآیندهای […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱]
ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱] مطابق با این دیدگاه ارزش ویژه برند وابسته به ادراک مشتریان میباشد. و در صورتیکه برند از دید مشتریان فاقد ارزش باشد ارزشمند بودن آن مطابق با تعاریف دیگر نیز بیمعنی خواهد بود. به عبارت دیگر ارزش ویژه برند قدرت خود را از آنچهکه مشتریان از برند تجربه […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱]
ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱] مطابق با این دیدگاه ارزش ویژه برند وابسته به ادراک مشتریان میباشد. و در صورتیکه برند از دید مشتریان فاقد ارزش باشد ارزشمند بودن آن مطابق با تعاریف دیگر نیز بیمعنی خواهد بود. به عبارت دیگر ارزش ویژه برند قدرت خود را از آنچهکه مشتریان از برند تجربه […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره ارتباط بین ترفیع قیمت و ارزش ویژه برند
از دیدگاه محققین، ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند تاثیرگذار است. معمولا، از تعدیل قیمت به عنوان نخستین عامل از سوی تولیدکنندگان به منظور ترغیب مشتریان برای خرید استفاده میشود. تعدیل قیمت در کوتاهمدت می تواند در انتخاب برند توسط مشتریان موثر واقع گردد، ولی در درازمدت، نمیتواند در حفظ مشتریان موفق عمل نماید. […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره ارتباط بین ترفیع قیمت و ارزش ویژه برند
از دیدگاه محققین، ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند تاثیرگذار است. معمولا، از تعدیل قیمت به عنوان نخستین عامل از سوی تولیدکنندگان به منظور ترغیب مشتریان برای خرید استفاده میشود. تعدیل قیمت در کوتاهمدت می تواند در انتخاب برند توسط مشتریان موثر واقع گردد، ولی در درازمدت، نمیتواند در حفظ مشتریان موفق عمل نماید. […]
دانلود پایان نامه حقوق درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در ایران
موضوع تأمین مالی هزینههای دولت از طریق درآمدهای عمومی، بالاخص درآمدهای مالیاتی یکی از موضوعاتی است که در سالهای اخیر در کشورمان نیز مورد تأکید قرار گرفته است. در سند چشمانداز بیست ساله ایران در افق سال ۱۴۰۴ هـ ش یکی از الزامات تبدیل درآمدهای نفت و گاز به داراییهای مولد به منظور […]
دانلود پایان نامه حقوق درباره مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف
مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف مالیات بر ارزش افزوده به دلیل نداشتن تاریخچه طولانی در ادبیات اقتصادی و فراتر از آن نداشتن سابقه طولانی در اجرا، سهم چندانی در مالیه عمومی نداشته است به گونه ای که کمتر از ۵۰ سال پیش، از آن تنها در حد یک نظریه نام برده میشد. […]
تعارض ید فعلی یا ید سابق( تعارض ید با استصحاب)
۲-۵- تعارض ید فعلی یا ید سابق( تعارض ید با استصحاب) قاعده ید و تصرف گاهی به ظاهر با اصل استحصاب[۱]در تعارض است . از این رو معمولاً در بحث از این دو، مسئله تعارض آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. برای روشن شدن مطلب ابتدا نکاتی را ذکر می کنیم و بعد مفصلاً […]