فروش پایان نامه : یادگیری خودتنظیمی
یادگیری خودتنظیمی خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش فرد در فرایند یادگیری توجه دارد. این سازه ابتدا در سال ۱۹۶۷ توسط بندورا مطرح شد(کدیور،۱۳۸۰)و اصطلاح یادگیری خودتنظیمی از ۱۹۸۰ رایج شد. این اصطلاح بر خودمختاری و مسئولیت پذیری دانشجویان برای پیشبرد یادگیری خودشان تأکید می کند (پاریس[۱]، ۲۰۰۳) (به نقل از […]
فروش پایان نامه : مدل عملکرد اجرایی خودتنظیمی (S-REF)
مدل عملکرد اجرایی خودتنظیمی (S-REF) مدل S-REF تنها معرف نحوه عملکردفرد دراختلالات روان شناختی نیست بلکه الگوی خاصی ازپردازش اطلاعات است(گارسیامونتس، پرز آلوارز، بالبوئنا، گارسلان وکانگاس، ۲۰۰۶). نمودار زیر معرف سطوح مختلف پردازش اطلاعات وفعالیت S-REF میباشد. باورهای خود پردازش کنترل شده اتمام […]
پایان نامه مقایسه جهت گیری هدف، پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمی در دانشجویان کارشناسی ارشد
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهندانشکده روانشناسیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته روانشناسی عمومیعنوانمقایسه جهت گیری هدف، پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمی در دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی با مدرک کارشناسی مرتبط و غیر مرتبطپاییز ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده ۱ فصل اول […]
پایان نامه:بررسی نقش هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی بندرعباس
پایان نامه رشته :روانشناسی گرایش :تربیتی عنوان : بررسی نقش هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی بندرعباس
پایان نامه:بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی وباورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه ناحیه ۲ شهر بندرعباس در سال تحصیلی ۹۲-۹۱
پایان نامه رشته :روانشناسی عنوان : بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی وباورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه ناحیه ۲ شهر
فروش پایان نامه : یادگیری خودتنظیمی
یادگیری خودتنظیمی خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش فرد در فرایند یادگیری توجه دارد. این سازه ابتدا در سال ۱۹۶۷ توسط بندورا مطرح شد(کدیور،۱۳۸۰)و اصطلاح یادگیری خودتنظیمی از ۱۹۸۰ رایج شد. این اصطلاح بر خودمختاری و مسئولیت پذیری دانشجویان برای پیشبرد یادگیری خودشان تأکید می کند (پاریس[۱]، ۲۰۰۳) (به نقل از […]
فروش پایان نامه : مدل عملکرد اجرایی خودتنظیمی (S-REF)
مدل عملکرد اجرایی خودتنظیمی (S-REF) مدل S-REF تنها معرف نحوه عملکردفرد دراختلالات روان شناختی نیست بلکه الگوی خاصی ازپردازش اطلاعات است(گارسیامونتس، پرز آلوارز، بالبوئنا، گارسلان وکانگاس، ۲۰۰۶). نمودار زیر معرف سطوح مختلف پردازش اطلاعات وفعالیت S-REF میباشد. باورهای خود پردازش کنترل شده اتمام […]
پایان نامه مقایسه جهت گیری هدف، پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمی در دانشجویان کارشناسی ارشد
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهندانشکده روانشناسیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته روانشناسی عمومیعنوانمقایسه جهت گیری هدف، پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمی در دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی با مدرک کارشناسی مرتبط و غیر مرتبطپاییز ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده ۱ فصل اول […]
پایان نامه:بررسی نقش هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی بندرعباس
پایان نامه رشته :روانشناسی گرایش :تربیتی عنوان : بررسی نقش هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی بندرعباس
پایان نامه:بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی وباورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه ناحیه ۲ شهر بندرعباس در سال تحصیلی ۹۲-۹۱
پایان نامه رشته :روانشناسی عنوان : بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی وباورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه ناحیه ۲ شهر بندرعباس در سال تحصیلی ۹۲-۹۱
پایان نامه : بررسی رابطه سبک مدیریت کلاس با یادگیری خودتنظیمی
دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی گرایش تحقیقات آموزشی عنوان : بررسی رابطه سبک مدیریت کلاس با یادگیری خودتنظیمی
پایان نامه گرایش تربیتی: بررسی رابطه بین سبکهای شناختی و یادگیری خودتنظیمی با دست برتری دردانشجویان
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، گروه روان شناسی تربیتی و بالینی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی “M.A” گرایش تربیتی عنوان: بررسی رابطه بین سبکهای شناختی و یادگیری خودتنظیمی با دست برتری در دانشجویان استاد راهنما: دکتر حسن اسدزاده
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
دانلود ۱-۱-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده
۱-۱-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده خودتوانی اینترنتی یادگیرنده[۱]، نوعی تمایل شخصی نسبت به جنبههای کارکردی خاص است. یادگیرندگان با خودتوانی بیشتر، اطمینان بیشتری در انجام فعالیتهای مربوط به یادگیری الکترونیکی دارند و رضایت آنها افزایش مییابد. این بدان معنی است که اگر یادگیرندگان سطح بالاتری از خودتوانی اینترنتی را داشته باشند، ارزش و فایده سامانه یادگیری […]
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
بندرعباس در سال تحصیلی ۹۲-۹۱
پایان نامه : بررسی رابطه سبک مدیریت کلاس با یادگیری خودتنظیمی
دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی گرایش تحقیقات آموزشی عنوان : بررسی رابطه سبک مدیریت کلاس با یادگیری خودتنظیمی
پایان نامه گرایش تربیتی: بررسی رابطه بین سبکهای شناختی و یادگیری خودتنظیمی با دست برتری دردانشجویان
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، گروه روان شناسی تربیتی و بالینی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی “M.A” گرایش تربیتی عنوان: بررسی رابطه بین سبکهای شناختی و یادگیری خودتنظیمی با دست برتری در دانشجویان استاد راهنما: دکتر حسن اسدزاده
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
دانلود ۱-۱-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده
۱-۱-۱ خودتوانی اینترنتی یادگیرنده خودتوانی اینترنتی یادگیرنده[۱]، نوعی تمایل شخصی نسبت به جنبههای کارکردی خاص است. یادگیرندگان با خودتوانی بیشتر، اطمینان بیشتری در انجام فعالیتهای مربوط به یادگیری الکترونیکی دارند و رضایت آنها افزایش مییابد. این بدان معنی است که اگر یادگیرندگان سطح بالاتری از خودتوانی اینترنتی را داشته باشند، ارزش و فایده سامانه یادگیری […]